TRUNG TÂM THÔNG TIN - THƯ VIỆN
TRƯỜNG ĐẠI HỌC CÔNG NGHỆ ĐỒNG NAI
Tìm thấy  3  biểu ghi . Tải biểu ghi   |  Tải toàn bộ biểu ghi   
  Tiếp tục tìm kiếm :
STTChọnThông tin ấn phẩm
1 Competing for capital : investor relations in a dynamic world / Bruce W. Marcus . - Hoboken, N.J. : Wiley, 2005. - xvii, 215 p. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: : G110K05: 100012646-100012648, G110K05: 100012760
  • 2 The Jossey-Bass guide to strategic communications for nonprofits : a step-by-step guide to working with the media to generate publicity, enhance fundraising, build membership, change public policy, handle crises, and more / Kathy Bonk, Henry Griggs, Emily Tynes . - 1st ed. - San Francisco, Calif. : Jossey-Bass, 1999. - xviii, 188 p. : ill. ; 28 cm
  • Thông tin xếp giá: : G110K05: 100014680-100014683, G110K05: 100018080
  • 3 Unleashing the power of PR : a contrarian's guide to marketing and communication / Mark Weiner . - 1st ed. - San Francisco : Jossey-Bass, 2006. - xxi, 247 p. : ill. ; 24 cm
  • Thông tin xếp giá: : 100014625, 100014629, 100017703, G110K05: 100014626-100014628
  • Sắp xếp kết quả:     Trang: 1