CHI TIẾT TÀI LIỆU

Tên tài liệu: Integrating information literacy into the higher education curriculum : practical models for transformation 1st ed.
Tác giả:
Thông tin xuất bản: San Francisco : Jossey-Bass, 2004.
Bộ sưu tập: Sách giáo trình
Ký hiệu phân loại: 028.7 I312I
Mô tả vật lý: xxiii, 260 p. ; 24 cm.
Ngôn ngữ:
Đăng kí cá biệt Kho sách - Kệ sách Mã xếp giá Trạng thái
100007886 TKTA - G102K23 028.7 I312I Rỗi
100007887 TKTA - G102K23 028.7 I312I Rỗi
100010543 TKTA - G102K23 028.7 I312I Rỗi
100010544 TKTA - G102K23 028.7 I312I Rỗi
100010545 TKTA - G102K23 028.7 I312I Rỗi
100010546 TKTA - G102K23 028.7 I312I Rỗi
Introduction : the importance of information literacy / Ilene F. Rockman -- Developing faculty-librarian partnerships in information literacy / Susan Carol Curzon -- Successful strategies for integrating information literacy into the curriculum / Ilene F. Rockman -- Developing freshman-level tutorials to promote information literacy / Patrick Sullivan -- Collaboration and infusion : librarians and faculty integrating information competency into an interdisciplinary humanities major / Pam Baker, Ren�ee R. Curry -- Meeting information literacy needs in a research setting / Trudi E. Jacobson -- Developing an assessment instrument for measuring information competence : learning outcomes of community college students / Bonnie Gratch Lindauer, Amelie Brown -- Assessing information literacy / Lynn Cameron -- Conclusion : continuing the dialogue / Ilene F. Rockman.
 Trung tâm Thông tin – Thư viện Trường Đại học Công nghệ Đồng Nai.
  Đường Nguyễn Khuyến, KP5, Phường Trảng Dài, TP.Biên Hòa, Tỉnh Đồng Nai.
  02512.607.770
  thuvien@dntu.edu.vn
Tổng truy cập: :4298611 lượt
Hôm qua: :1064 lượt
Tuần trước: :20554 lượt
Tháng trước: :98259 lượt
Scroll